Gäst Yantra Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 kan nån skriva i ordning vilket som är högst av kåk,färg och stege vi har altid problem med det när vi spelar pengapoker i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
banarne Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Ganska säker på att det är färg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Royal Flush Straight Flush Four Of A Kind Full Of A House eller kommer Flush före Full Of A House..??? Flush Three Of A Kind Two Pair One Pair High Card Jag är osäker på detta men jag tror det är så här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Färg. Stege. Kåk. Vet ej om det är så, men är rätt säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 (redigerat) Högst värt. Kåk En triss och ett par. Trissen räknas först. 1 chans på 700. Färg Fem kort i samma svit. 1 chans på 510. Stege Fem kort från olika sviter i fallande ordning. 1 chans på 250. Minst värt. http://www.pokersidan.se/pokerregler.php Redigerat 23 Maj 2006 av Ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Högst värt. Kåk En triss och ett par. Trissen räknas först. 1 chans på 700. Färg Fem kort i samma svit. 1 chans på 510. Stege Fem kort från olika sviter i fallande ordning. 1 chans på 250. Minst värt. http://www.pokersidan.se/pokerregler.php Spelar du ofta..???Själv spelar jag ganska mycke med kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 är inte färg högre än kåk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 är inte färg högre än kåk Nej det är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.