💬
Logga in
Fuska.se

Nya Produkter Till Affären

55 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det får man ju med Fuska VIP så det vore lite onödigt

* Coolen, det finns redan ett fast pris på att tag bort en varning, så priset kommer förmodligen inte att sänkas om inte Admin säger det förstås.

Det där med "skins" låter bra, hoppats det inte blir för dyrt...

Det tycker jag vore något att ta upp till Admin.

30 May 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare

En sak så man kan välja vilka knappar man vill ha. Ungefär som att köpa fler skins, men man väljer själv.

Ett skin innefattar knappar och färger.

Skall man ge idén med skins ett försök för Admin?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag hoppas att han gör det för det borde väl inte vara så svårt att genomföra

Senast ändrad:

Det beror på hur många färger på skins'en han skall göra, här kommer några förslag.

*Klassisk Theme. (Vit/Blå) Pris : 0 FM.

*Hell Theme. (Svart/Röd) Pris : 7000 FM.

*Gnagarnas Theme. (Svart/Gul) Pris : 5000 FM.

*Exotisk Theme (Grön/Gul) Pris : 5000 FM.

*Rosa Theme. (Rosa/Vit) Pris : 3000 FM.

*Citrus Theme. (Lime/Orange) 7000 FM.

Det skall vara en vara, som man kan köpa i affären.

Om man har köpt något av dessa föremål och sedan använt dom, skall dom sparas typ någonstans så om man tröttnar kan man byta mot originella/annan skin eller tvärtom.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag skulle inte direkt betala så där mycket för ett skin. Max 1000 FM

Nej. För det skall vara något man kan sträva efter.

Affären har nästan inga föremål längre, så då borde det vara något man kan spara till, inget man liksom bara köper sådär.

Priserna är på en utmärkt nivå, där skall dom vara också.

Nivå 7 · Fuskare

Ett bildgalleri till presentationen där man kunde lägga upp photoshopbilder, screenshots från spel och lite allt möjligt. Bildgalleriet skulle kunna kosta 10.000 FuskaMynt, där det följer med 5 bilder. Och för att lägga till ytterliggare 5 bilder kan man betala cirka 2500 FuskaMynt.

En ganska bra idé som jag knaprat på ganska länge.

Det hade även vart kul med att man kunde köpa FuskaVIP i Affären, för de som inte har mobil-/eller inte har pengar på sin mobil.

Tyckte om båda dina idéer, Rage.

Bild-galleriet kan vara roligt för de som har Photoshop & sådana program.

Det andra med FuskaVIP i affären är inte direkt något stort, men naturligtvis en bra idé.

31 May 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare

Ändra smilesarna till andra bilder. Lite onödigt, men endån.

Välja en annan bild som inläggsikon.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Nej. För det skall vara något man kan sträva efter.

Affären har nästan inga föremål längre, så då borde det vara något man kan spara till, inget man liksom bara köper sådär.

Priserna är på en utmärkt nivå, där skall dom vara också.

Håller med. Det enda jag vill ha är Ändra Titel (30 000 FM?) men många som har råd med det.

Om admin gör så att man kan ha banners i signaturen så borde man kunna köpa plats för det i affären typ som man köper plats för bilder i Presentation.

[EDIT] Rage: Bra idéer, men om galleriet ska bli populärt så måste det nästan finnas en länk, under avataren kanske, så att man vet att den här användaren har ett galleri. Och så borde den som äger galleriet kunna bestämma om andra ska kunna kommentera bilderna.

Senast ändrad:

1 Jun 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare

En vara som gör så att man kan ha mer smiles.

Nivå 5 · Fuskare

Nja, jag tycker att Smileysarna räcker gott och väl då man inte behöver använda fler än 2-3 smileysar i sin text för att uttrycka sig väl.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Nja, jag tycker att Smileysarna räcker gott och väl då man inte behöver använda fler än 2-3 smileysar i sin text för att uttrycka sig väl.

Njaa, uttrycka sig kan man med 1 smiley, men för att uttrycka sig väl behövs 10 användbara smileys. Gitarr smileyn och en massa andra är totalt onödiga. Jag tycker att det ofta är ett tecken på spam.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in