Kaxs Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Skrivet 24 Maj 2006 Jag vet att man hittar Rayquaza väster om Pacifidlog City och så i ett ställe som heter... Sky Pillar är det väl? Men hur hittar man Sky Pillar? Jag har försökt med typ alla strömmar, men jag hittar det fortfarande inte. Här kanske dessutom andra idioter som jag kan få svar på det här.
Genie Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Skrivet 24 Maj 2006 det här kan va till hjälp: 1. Du måste ha klarat elite four 2.Du måste ha mach bike 3. Det är tyvär inte till väster Sky Pillar är, det är åt öster! 4.Du får ej pajja spelet om du ej kommer upp på sky pillars topp (där Rayquazza är) om det tar lite lång tid för dig att fixa det! :P
Genie Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Skrivet 24 Maj 2006 (redigerat) Tackar! Hoppas detta hjälper dig Kaxs annars är det bara att fråga! Redigerat 24 Maj 2006 av jirachii
TheCreed Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Skrivet 24 Maj 2006 (redigerat) kort sagt... sky pillar, efter pokeligan, åt höger, och upp. :cool: och andra hållet för att väcka reggisarna Redigerat 24 Maj 2006 av Poké Brendan
Rekommendera inlägg