Sälj för 500, du får inte mer.
Sälja Gamecube
Jag skulle nog ha köpt den för sådär 750 om jag velat ha den..
Det kan du få ett nytt för köp vit !
Jag köpte mitt ganska billigt... 1600 o då ingick två kontroller, extra minneskort + mariokart double dash och zelda collectors edition, jävligt bra pris, o det va helt nytt!
så...jag tror inte du kan få mer än 500 för ditt...
Det var la inte ett speciellt bra pris? Hade du köpt det separat hade du kunnat få det billigare.
I de affärer där det är dyrare så får de inte GCN's sålda lätt.
↗ till inläggetI de affärer där det är dyrare så får de inte GCN's sålda lätt.
Sälj det för 500
Jag köpte mitt för 950 då fick jag med En kontrol+Spelet Double dash+Maskinen.
jag vet att det var ganska dyrt men jag hadde alltid velat ha det så jag köpte det.
Om jag skulle sälja det så skulle jag sälja det för 1500 mins
för att jag har 8 spel:
Mario Kart: Double Dash
Dragon Ball Z: Boukai 2
Pokemon XD: Gale of Darkness
Tony Hawk: Underground 2
Call Of Duty: Fines Hour
Sagan om den Tredje Tidsåldern
Time Splitters
Rogue Ops
↗ till inläggetDet var la inte ett speciellt bra pris? Hade du köpt det separat hade du kunnat få det billigare.
Haha nej det skulle inte vara billigare. Jag kollade ju vad som var billigast. Det va ju nå år sen jag köpte det, o då vare inte så billigt... o dessutom om jag inte kommer ihåg fel så finns inte Zelda, collectors edition o köpa...
:angry: Tyvär så har dom tagit bort det
Den går inte heller att byta in i affär... ;)
Jag blir så j*vla irriterad at man inte kunde köpa Zelda boxen och om man köper seplet separat så kostar det runt 300 kr :angry:
vad har det med forumet att göra
*off topic* eller
Jag tycker personligen att du ska sälja GC för 300-400 kr om du inte säljer spel till :P
jag lyckades göra en rätt bra affär antar jag :lol:
det bestod av:
Gamecube konsol
4 st original handkontroller varav 2 st är wavebird
2 minneskort, kommer inte ihåg strl
Spel:
Resident evil 4
Super smash brothers melee
Soulcalibur II
SSX3
gissa priset?
jo 800:-
så ja... gamecube är inte värd speciellt mycket XD
även fast 800 är rätt underdrivet men jaja
bra för mig B)
Eninteklokaeller?
500 spänn, för ett begagnat?
Även om du så pröjsade 3000 för det när det var nytt kan du vara glad om du ens får 400 för det. Ett nytt kostar 550 (enligt pricerunner). Men vem vet, du kanske hittar nån godtrogen typ som du kan lura.
for så mycket du shöpte det för (bror på grafik). :D :D :D
varför sålde du re4? och ssbm? jagskulle behåltmitt det kmmer ju ut en massa nya coola spel som metriod prime 3 och ssbb
↗ till inläggetDet beror på om den här hel ju :P Men om den är lite repig går den för 300-500 antar jag..:Djag ska sälja mitt gamecube hur mycket ska jag sälja det för
Hur många ggr ska jag behöva upprepa det här, du kan inte sälja nåt begagnat för ett högre pris en ett nytt säljs.