Gäst Keyser_Soze Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 hej. finns det något bra gratis progam där man kan filma vissa delar av skärmen? altså så att man väljer själv. och inget på download.com! alla dom är shareware! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 (redigerat) hej. finns det något bra gratis progam där man kan filma vissa delar av skärmen? altså så att man väljer själv. och inget på download.com! alla dom är shareware! Typ Fraps eller? EDIT: Länk till Fraps... Redigerat 24 Maj 2006 av Jason__Voorhees Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 nej..inte fraps..med fraps filmar man typ spel och sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 sorry.men jag vet inte vad du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 sorry.men jag vet inte vad du menar Inte jag heller :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 nej..inte fraps..med fraps filmar man typ spel och sånt.. det går inte bara filma spel med fraps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 jag hade ett program förut då man markerade en bit av skärmen som man ville filma..så inte hela skärmen..vet inte hur jag sa förklara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 easy video capture inte gratis fast med en demo version som sätter en liten text i ena hörnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 camtasia studio. vet ej om det är trial eller full version. man kan iaf välja en del av skärmen att filma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Hyper Cam 2 kan man välja hur stor del av skärman man vill filma... Tyvärr har jag ingen länk så du får väl googla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 hyper cam 2 finns på download.com och funkar väldans bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 (redigerat) AutoScreenRecorder 2.0 Free: Gratis. Inga tidsbegränsningar eller watermarks. Spelar inte in ljud. Vet inte om det funkar på spel. Med båda versionerna kan man spela in från; ett enskilt fönster, helskärm och ett område som man själv markerat genom att dra en ruta med musen. Finns att ladda ner på Wisdom-soft.com Och nej, du behöver inte vara medlem, tryck bara på "Continue" eller vad det nu står. Redigerat 26 Maj 2006 av 48893 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.