Nittionio Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Snälla hjälp mig. Jag dog och när jag skulle leta upp mitt lik fanns det ingen pil dit. Är det en bugg eller var är det. Jag tror jag hittade mig och då låg det bra ett skellet men jag vet inte snälla nån hjälp mig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 lol...händer hela tiden för mig logga ut och in så går de <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeyona Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 En vanlig bugg helt enkelt. Det är bara att logga ut och logga in så kommer det säkert funka :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Har inte Blizzard uppmärksammat sig om den dära gammla buggen? Kan dem aldrig fixa det? Jobbigt när man är i raid mot någon horde&alliance ställe så försvinner corpsen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 mmhmm..men still Relogga..de lösningen..(raida inte...bara dk's (dishonorble kill = - honor) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 (redigerat) Senaste inlägget före Nallen: 24/05-2006 lol. Redigerat 12 Juni 2006 av PontarN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg