pho Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Ja rubriken förklarade väl för det mesta allt? Jag måste skaffa en ny för min är jättedålig, man måste trycka i kulorna en i taget i maget och det finns inga andra man kan skaffa. Den siktar skitdåligt. Spiralen i magasinet fastnar också ibland så man måste banka på det för att den ska lossna :huh: . Jag vill inte att den kostar mer än typ 750, för det har jag inte råd med. Jag vill att det ska vara en pistol, den ska finnas möjlighet att köpa extramagasin, inget elektriskt och att den skjuter hyfsat bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Glock 17 brukar klassas som en av de bättre. Extramagasin finns som tillbehör att köpa och den skjuter hårt och rakt. Men den kostar nog inte mer än ca 400-500. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 24 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 (redigerat) kan jag få länk till den? vill se den... EDIT: nä hitta den, kostar bara 350 på teknikmagasinet. O dom är ju oftast skitdyra!!! :) Redigerat 24 Maj 2006 av marjus återkomst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Glock 17 brukar klassas som en av de bättre. Extramagasin finns som tillbehör att köpa och den skjuter hårt och rakt. Men den kostar nog inte mer än ca 400-500. inte så dyrt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 26 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Jag har bestämt mig för glocken, tråden kan låsas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 nejnej! köp s&w 565 den e 580kr och e mycket bättre än glocken eller så kan du ju oxå köpa en desert eagle, den har dubbelt så stort magasin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Ja rubriken förklarade väl för det mesta allt? Jag måste skaffa en ny för min är jättedålig, man måste trycka i kulorna en i taget i maget och det finns inga andra man kan skaffa. Den siktar skitdåligt. Spiralen i magasinet fastnar också ibland så man måste banka på det för att den ska lossna :huh: . Jag vill inte att den kostar mer än typ 750, för det har jag inte råd med. Jag vill att det ska vara en pistol, den ska finnas möjlighet att köpa extramagasin, inget elektriskt och att den skjuter hyfsat bra. har en sig suaor p226 skuter som en ängel . om jag inte ahhde g köpt den hadde jag satsat på desert eagel. om jag var diu skulle du köpa en desert lr en sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 har en sig suaor p226 skuter som en ängel . om jag inte ahhde g köpt den hadde jag satsat på desert eagel. om jag var diu skulle du köpa en desert lr en sig. aa köp en sig sauer p226 har ochså en sån den e svin grymm men morsan har gömt min för jag (råkade) :visslar: skjuta min kompis i benet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 råkade? ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 :P typ ville se om han fick ett blåmärke ^_^ o det fick han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 Låser :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg