Winjaaa Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Jag behöver hjälp med king bowser jag vill veta hur mycket HP han har och bra saker så att man kan döda han :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 ja har inte kommit så långt ännu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 25 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Men varför svarar du då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Men varför svarar du då?? han vill väll meddela att han kan hjälpa dig sen när han kommit dit :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Men varför svarar du då?? just de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 4 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Jag behöver hjälp med king bowser jag vill veta hur mycket HP han har och bra saker så att man kan döda han :cry: Men ar du i twhomp vulkanen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 4 Juli 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2007 Jag behöver hjälp med king bowser jag vill veta hur mycket HP han har och bra saker så att man kan döda han :cry: Jag har redan varvat spelet två gånger och så har jag sålt det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 jaha...det visste jag inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 kolla på gamefaqs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bubblan01 Skrivet 18 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2012 :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: B) Men varför svarar du då??Jag Tror han har 1000 livoch den attack som hjälper är när det kommer många springande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg