Gäst LillaLina Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 :( suck, nu har jag fösökt läääänge å väl att klara Water tempel utan hjälp, har ju klarat Zelda OOT vid tre tillfällen innan å kör ALLTID fast här. Denna gång trodde jag att jag skulle lyckas men nu tror jag att jag har typ en nyckel till att hitta + bossnyckeln å jag fattar inte vad jag ska göra!!?? Sista jag gjorde var att jag sköt fram en sten i ett vatten rum så att vattennivån höjde sej, jag klättrade upp för två trappsteg å klev in genom en dörr...tillslut kom jag till en LÅST dörr...SUCK! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Kolla här :) http://www.zeldauniverse.net/games/z5/maps/watermq.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LillaLina Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 OJ vilken karta!!! Men jag fattar inte hur jag kommer till området 16 där bossnyckeln är:( :cool: NU HAR JAG KLARAT DET!!! TUUUUUSEN TACK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 OJ vilken karta!!! Men jag fattar inte hur jag kommer till området 16 där bossnyckeln är:( :cool: NU HAR JAG KLARAT DET!!! TUUUUUSEN TACK np :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_wallen_ Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Hur kommer jag till bossnyckeln ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg