Mighty Adam Skrivet 25 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 ne vet, de e synd!!!! :( <{POST_SNAPBACK}> väldigt synd!! har precis hittat red hat :( <{POST_SNAPBACK}> VA!! LYCKO DIG!! VAR HITTA DU DEN OCH HUR?? KLAPPADE DU HUNDEN EXTRA MYCKET INNAN ELLER????? HUR HUR HUR :o <{POST_SNAPBACK}> ja gick bara ut en promenad så hittade ja red hat i ett paket(ja har 20.000 trainer points så det kanske var därför) <{POST_SNAPBACK}> oj shit va många Tp, hur fick du så många? klappar du hundarna oavbrutet eller vad får man trainer points för? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 ne vet, de e synd!!!! :( <{POST_SNAPBACK}> väldigt synd!! har precis hittat red hat :( <{POST_SNAPBACK}> VA!! LYCKO DIG!! VAR HITTA DU DEN OCH HUR?? KLAPPADE DU HUNDEN EXTRA MYCKET INNAN ELLER????? HUR HUR HUR :o <{POST_SNAPBACK}> ja gick bara ut en promenad så hittade ja red hat i ett paket(ja har 20.000 trainer points så det kanske var därför) <{POST_SNAPBACK}> oj shit va många Tp, hur fick du så många? klappar du hundarna oavbrutet eller vad får man trainer points för? ;) <{POST_SNAPBACK}> ja går ut med dom så mycket som det går varje dag och går på så många tävlingar som det går varje dag(ja har 3 hundar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 25 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 ne vet, de e synd!!!! :( <{POST_SNAPBACK}> väldigt synd!! har precis hittat red hat :( <{POST_SNAPBACK}> VA!! LYCKO DIG!! VAR HITTA DU DEN OCH HUR?? KLAPPADE DU HUNDEN EXTRA MYCKET INNAN ELLER????? HUR HUR HUR :o <{POST_SNAPBACK}> ja gick bara ut en promenad så hittade ja red hat i ett paket(ja har 20.000 trainer points så det kanske var därför) <{POST_SNAPBACK}> oj shit va många Tp, hur fick du så många? klappar du hundarna oavbrutet eller vad får man trainer points för? ;) <{POST_SNAPBACK}> ja går ut med dom så mycket som det går varje dag och går på så många tävlingar som det går varje dag(ja har 3 hundar) <{POST_SNAPBACK}> okej, mina hundar suger på alla tävlingar så de går nog ej, men förut hade jag lab och friends pal version sen sålde jag det och nu köpte ja de på megastore då va de sån där usa version av spelet. å nu e alla mina sparningar borta. men aja, ja får hitta alla saker igen :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 ja har chihuahua&friends Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 25 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 ja har chihuahua&friends oki jag har lab & friends, de e as kul. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 ja har chihuahua&friends vilka hund raser har du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 27 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 ja har chihuahua&friends en shiba inu och en miniature schnauzer mario och tom heter dom :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 ja har 3 chihuahuor, 1 miniatyr pincher och 1 boxer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 27 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 ja har 3 chihuahuor, 1 miniatyr pincher och 1 boxer man kan bara ha 3 hundar... fast du har ju lämnat in dom på dog hotel, å då e dom ju inte din längre, iallafall inte om du donerat dom (vilket jag alltid gör) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 ja har 3 chihuahuor, 1 miniatyr pincher och 1 boxer ja donerar aldrig bort dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 27 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 ja har 3 chihuahuor, 1 miniatyr pincher och 1 boxer hmm okej de brukar jag, för om ja har köpt 3 as bra och roliga hundar å inte vill sälja dom, då kan man ju ändå aldrig få tillbaka dom på hotellet, då bara e dom där. ;) B) jaja nintendogs e bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 vad är bark mode...? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg