Hoppa till innehåll

Nintendogs Bark Mode

Rekommendera inlägg

ne vet, de e synd!!!! :(

väldigt synd!! har precis hittat red hat :(

VA!! LYCKO DIG!! VAR HITTA DU DEN OCH HUR?? KLAPPADE DU HUNDEN EXTRA MYCKET INNAN ELLER????? HUR HUR HUR :o

ja gick bara ut en promenad så hittade ja red hat i ett paket(ja har 20.000 trainer points så det kanske var därför)

oj shit va många Tp, hur fick du så många? klappar du hundarna oavbrutet eller vad får man trainer points för? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

VA!! LYCKO DIG!! VAR HITTA DU DEN OCH HUR?? KLAPPADE DU HUNDEN EXTRA MYCKET INNAN ELLER????? HUR HUR HUR :o

ja gick bara ut en promenad så hittade ja red hat i ett paket(ja har 20.000 trainer points så det kanske var därför)

oj shit va många Tp, hur fick du så många? klappar du hundarna oavbrutet eller vad får man trainer points för? ;)

ja går ut med dom så mycket som det går varje dag och går på så många tävlingar som det går varje dag(ja har 3 hundar)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja går ut med dom så mycket som det går varje dag och går på så många tävlingar som det går varje dag(ja har 3 hundar)

okej, mina hundar suger på alla tävlingar så de går nog ej, men förut hade jag lab och friends pal version sen sålde jag det och nu köpte ja de på megastore då va de sån där usa version av spelet. å nu e alla mina sparningar borta. men aja, ja får hitta alla saker igen :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja har 3 chihuahuor, 1 miniatyr pincher och 1 boxer

hmm okej de brukar jag, för om ja har köpt 3 as bra och roliga hundar å inte vill sälja dom, då kan man ju ändå aldrig få tillbaka dom på hotellet, då bara e dom där. ;) B)

jaja nintendogs e bäst

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...