Mighty Adam Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Skrivet 25 Maj 2006 för mig går det knappt att komma in på fuska, allt är bara vitt så jag måste trycka på Gå Till knappen typ 5-10 gånger, då kan jag komma i på sidan, så får jag göra på varje ny sida jag ska öppna, å BARA på fuska inte på andra hemsidor, det tycker jag ni borde fixa... ;) :angry: Citera
Gäst Sandkaka Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Skrivet 25 Maj 2006 Konstigt, så är det inte för mig. Har det alltid varit så eller har det bara hänt en gång? Citera
Mighty Adam Skrivet 25 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 25 Maj 2006 Konstigt, så är det inte för mig. Har det alltid varit så eller har det bara hänt en gång? det hände typ igår, men nu skaffade jag fire fox så nu går det att vara här på fuska igen, och det är jag jätte glad för, jag älskar fuska Citera
Gäst Sandkaka Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Skrivet 25 Maj 2006 Weird, jag kör med IE utan problem. Jaja, är problemet löst, så.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.