Mighty Adam Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Skrivet 25 Maj 2006 jag har just sålt min hund som var jätte bra på frisbee å kunde gå jätte långt på promenad, för den hette samma sak som jag, och det tyckte inte jag lät nått bra längre. så nu har jag 2 nya små valpar, dom suger på allt, men jag tränar dom på att gå nu. men dom hittar bara saker som jag redan har. och samma saker HELA tiden, Stick, bicolor bone, red leather collar, stick, stick stick stick!! ja ni fattar. bara sånt där skit som ja har, INGEN red hat. jag hittade 4 green hats innan. men aldrig red hat. asså hur mycke trainer points behövs för att få den? jag har typ runt 8000 TP, vet nån hur exakt man kan hitta den? ja går på promenad hela tiden men aldrig får jag den, börjar bli tråkit. :(
mariodog Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Skrivet 25 Maj 2006 jag har just sålt min hund som var jätte bra på frisbee å kunde gå jätte långt på promenad, för den hette samma sak som jag, och det tyckte inte jag lät nått bra längre. så nu har jag 2 nya små valpar, dom suger på allt, men jag tränar dom på att gå nu. men dom hittar bara saker som jag redan har. och samma saker HELA tiden, Stick, bicolor bone, red leather collar, stick, stick stick stick!! ja ni fattar. bara sånt där skit som ja har, INGEN red hat. jag hittade 4 green hats innan. men aldrig red hat. asså hur mycke trainer points behövs för att få den? jag har typ runt 8000 TP, vet nån hur exakt man kan hitta den? ja går på promenad hela tiden men aldrig får jag den, börjar bli tråkit. :( håller helt klart me :angry:
Winnder Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Skrivet 27 Maj 2006 Dem [?] boxarna långt från ditt hus ger värdare saker , så du måste nog ta dem vid hörnen/kanten så får du bra saker ,
Mighty Adam Skrivet 27 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 27 Maj 2006 Dem [?] boxarna långt från ditt hus ger värdare saker , så du måste nog ta dem vid hörnen/kanten så får du bra saker , jag tar alltid alla boxar, ibland missar jag nån men jag får ofta med dom på kanterna och ändå ingen red hat, och det har gått 2 veckor ;)
Rekommendera inlägg