Agito Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 jag kan inte få ut min ränta när jag trycker så blinkar och laddar det man jag får inga poäng va'fö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 nej och det kan ju berå på att du antingen måste löpa en sak i affären eller att det ska gå 30 dagar innan du kan får ut räntan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 vad är det man måste köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 det står i affärn, men det är Auto inkassera ränta och det kostar 800 poäng så du tjänar på att spara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 ok men jag har inte så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Vänta i en månad ungefär så får du din ränta onödigt att inkassera räntan som Bloko sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Om man köper auto inkassera ränta kan man ta ut och in poängen hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Men det kostar asmycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Ja, bra saker brukar kosta mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.