jay Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Byt ut Sea Incense mot Mystic Water Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Btw.. Du vet att det är en stark chans att vi lär mötas i januari va ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Jay: Hmm... Sea Incense är faktiskt starkare än Mystic Water, så jag behåller nog den. Jacx: Ja, nästa Januari. Då har jag nog hunnit träna mina Pokémon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Mhm. Bra. men dom som tävlar är antingen otroligt starka och duktiga. Eller så är dom där för skojs skull och suger totalt x) För säkerheten så försök och fixa fram bra iv's med. Pma mig så kan jag förklara alla grenar och regler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Mhm. Bra. men dom som tävlar är antingen otroligt starka och duktiga. Eller så är dom där för skojs skull och suger totalt x) För säkerheten så försök och fixa fram bra iv's med. Pma mig så kan jag förklara alla grenar och regler. Vad menar du :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Jannejan ska tävla i Malmö.. Brukar med tävla där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Jannejan ska tävla i Malmö.. Brukar med tävla där. vadå i pokemon kort eller? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Nej i GBA. Nu BTT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 AHH. ö finns det såna tävlingar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 xDD Ja. finns sm, em, vm , dm osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 19 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Men jag har inte riktigt fattat det där med EV. Om man t ex EV-tränar HP, då går Speeden också upp. Räknas det också som EV-träning? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Värför är Counter så bra?Det står ändå bara "But It Failed". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg