transformer Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 JAg skulle dra alla till lvl 100 :P :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Janne:, speed går upp pgu IV inte ev. Dock så går hp:en mer upp än speeden tack vare EV. Coolen : Låt oss säga att du blir träffad av en earthquake, om du använder counter så ger du tillbaka dubbelt så mycket skada som du tog emot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Vadå så motståndarens pokémon måste vara snabbare och göra ett Moves?Har jag förståt rätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Vadå så motståndarens pokémon måste vara snabbare och göra ett Moves?Har jag förståt rätt? Nej, man anfaller sist och om Motståndaren gjorde en "fysisk" attack så skadar man dubbelt på motståndarn. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 19 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Jacx: Ja, det vet jag, men räknas det som EV eller inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Vadå så motståndarens pokémon måste vara snabbare och göra ett Moves?Har jag förståt rätt? Det var det jag menade :angry: ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 19 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Du frågade om motståndaren behöver vara snabbare, men King gohma_13 sa att den inte behöver det. Och det måste vara en fysisk attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Jacx: Ja, det vet jag, men räknas det som EV eller inte? Nej dom räknas inte som ev :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 19 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Okej, tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Men hallå!Han sa:"Man anfaller sist och om Måtståndaren gjorde en "fysisk" attack skadar man dubbelt".Det var precis så jag menade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 20 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Okej. Back to topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Skarmory : Toxic , Roar, Spikes. Dom måste du ha. välj din fjärde. Strategi : Använd toxic först, Spikes sen och roar efter. Försök få alla din motståndares pokemon psn. Hmm :P Så har min Skarmory också :P Jag använder den som toxic shuffler ;) Först spikes sen toxic sen roar sen toxic sen roar sen toxic osv . :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg