sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Vilken klass går ni i jag går i fyran men vi kallar den turkåsa gruppen vi är fyr-femmor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 jag går i 8:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 5:an här. Men jag har hoppat över 2:an *skutt*. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 (redigerat) Så du ar sonn smart kille Redigerat 5 Februari 2004 av sagan-om-ringen-mästare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Ja hehe. Till skillnad från vissa andra i min klass. Vår lärarae sa att 25 av hundra är en fjärde del. Och då sa hon "hur vet man det då?". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Ja hehe. Till skillnad från vissa andra i min klass. Vår lärarae sa att 25 av hundra är en fjärde del. Och då sa hon "hur vet man det då?". ja, men det är ju rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Inte läraren utan en elev. Så sa hon att om man tar väck en tiondel av tio har man inget kvar. Alltså samma elev. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Inte för jag fatta not men ajja aa okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Går i sexan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 alla är äldre än mig här f*n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag är inte äldre om man inte räknar månader och dagar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 5 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag är 10 år hur många år är du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg