primat Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Jag vill ha en signaturbild på min inloggning på Ckyalliance.se/forum men det kommer bara upp koden bilden jag vill lägga upp har jag bifogat koden jag använder = "" utan citattecken. med http://www.flashie.co.nr/ckyy.bmp mellan (funkar inte att posta som vanligt) Hjälp :( ckyy.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Man får inte ha bilder i presentationen (kan inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 (redigerat) Man kan inte ha bilder EDIT: Uj... såg inte att outside hade skrivit >.< Redigerat 26 Maj 2006 av Kalle_anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Det var ju inte på det här forumet heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primat Skrivet 26 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Det är på CKY Alliance Forumet jag menade. och jag vet att det funkar för andra har det med. Men kodningen som finns i miniguiden funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 (redigerat) Tror inte du ska skriva .bmp i slutet, annars ser ja inget :( Redigerat 26 Maj 2006 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Jag vill ha en signaturbild på min inloggning på Ckyalliance.se/forum men det kommer bara upp koden bilden jag vill lägga upp har jag bifogat koden jag använder = "" utan citattecken. med http://www.flashie.co.nr/ckyy.bmp mellan (funkar inte att posta som vanligt) Hjälp :( man får inte ha en bildi presentationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Ja, så då vet han det Tycker att den kan låsas nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Hallå, det var inte det här forumet FFS! det var ett annat forum där man får ha det. Läs innan ni skriver.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 det är troligt vis efter som det är en .bimp fil, gör om den till en Gif fil, så borde det funka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Jag tror du bara ska ta bort fil namnet i slutet tex: C:\Document and setting\blabla och inte C:\Document and setting\blabla.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Jag tror du bara ska ta bort fil namnet i slutet tex: C:\Document and setting\blabla och inte C:\Document and setting\blabla.bmp Då är det ingen bild, däremot kan du ta bort bmp och lägga till dit jpg eller jpeg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.