knölföda Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 jag fattar aldrig hur det är med över flyttning av chars en del säjer att det går andra att det inte går och andra säjer att det kostar och sen värkar det bara funkar under en viss tid hur är det med det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 26 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 jag har en char på servern Earthen ring och det brukar vara kö runt tio tidern på heljer och då är det typ 100 i kö tror jag på vardager är det runt 30 i kö på kvälern gå det flytta från den då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 men asså blizzard väljer typ bara ut 2 char.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Men enligt deras nya " Battleplan" så funderar dom på att aktivera en funktion som gör att man kan flytta sin gubbe till vilken realm som helst för en viss summa pengar. http://www.wow-europe.com/en/misc/battleplan-2006.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Går det inte att skicka mail till Blizz för en bra anledning. T.ex säga så här, det är lång kö på servern varje gång och att det är aldrig nästan battleground i den här servern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Jag testade med att skicka ett mail för att vi alltid är mindre i BG men dem kunde inte flytta den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 I min server så är det så lite horde som joinar. Även alliance. Så det blir aldrig någon bg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sjogreN^ Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 det går fast det kostar tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 (redigerat) sorry trodde det va gc forumet...(lol om ni ska flytta till en server flytta till turalyon där spelar jag +70% svenskar XD)om ni e alliance adda supermannen eller ulltrapriest :D kan skänka 3g te dig då Redigerat 29 Maj 2006 av bambocha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg