DDDD Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 hårdrock,hallelujah/hårdrock,hallelujah! helgonen är krymplingar i syndarnas natt/försvunna är lammen,det finns ingen guide/ väggarna faller ihop som åska / stenarna börjar rulla / det är rock-alypsens tip / ta vara på din stjäl allt vi behöver är blixtar / med kraft och makt / som slår ned dom falska profeterna / ge oss tecknet när månen går upp / låt oss stiga i beundran rock`n`roll änglar bär med sig hårdrock,hallelujah/ demoner och änglar har anlänt som ett / rock`n`roll änglar bär med sig hårdrock,hallelujah / i guds övernaturliga skapelse de sanna troende / de ska bli räddade / bröder och systrar / förblir starka i tron på räkneskapens dag / den som vågar är den som vinner / du kommer att se jokrar som blir nya kungar jag har vingar på ryggen och horn på huvudet / mina huggtänder är vassa och mina ögon röda / inte precis en ängel,inte heller den som föll / följ med oss nu eller förpassas till h*lvetet hårdrock,hallelujah/hårdrock,hallelujah! det är hardrock hallelujah på svenska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Så trevligt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 §1.11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg