💬
Logga in
Fuska.se

Vad Är Det Läskigaste du sett i verkligheten?

172 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag kommer inte kunna sova nu..

Klockan är 23:12 snart.. jag kommer inte kunna sova, har läst igenom ALLA nu..

Helt sjukt, fett läbbigt alla har :o

God natt..

Eller ingen natt.. :s

Säg att du skämtar.

Har typ inte sett något "omfg" i mitt liv.

Men kanske typ, när jag och min mamma nästan kördepå en älg.

11 Feb 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

:o

Nivå 4 · Lärling

EN gång när jag gick i stan passerade jag en, sen länge tom, fabrik......

Det var kväll o mörkt...

Jag kollade upp mot fönstret och jag såg nånting där!!!

När jag kollade dit igen var det borta. Men det var nånting där, och var det än var, så stirrade det på mej.

Usch... :pinch:

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Skolans körv som badar i gult fett...

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Menas med?

12 Feb 2009
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Menas med?

Att han håller med? :_

Måste säga att jag har aldrig sett något direkt jätte läskigt i mitt liv.

20 Feb 2009
Nivå 6 · Fuskare

Asså jag skrev ett inlägg om en fågel som flög in i en ruta och det blev blodigt men jag kan inte hitta igen det , nån som vet vilken sida??

Nivå 1 · Novis

En film på youtube när det är lugnt och sen kommer nån zombie med händerna uppe och ett "AAAAAAAAAAH" ljud.

Fyfan va rädd man blir.

Annars så var det nåt annat..

För ungefär 2-3 månader sen så var jag och 2 kompisar och en annan ute och gick vid 7 slaget ungefär. en av mina kompisar hade sin flickvän med då ju och vi andra 3 skulle hem, då såg vi en helt svartklädd som höll i en pistol.

H*n haltade och vi blev skiträdda och sprang in i sporthallen, good där var ju några barn..

När vi gick ut så tände de en raket och då såg vi mannen igen och vi sprang och sprang som f*n

Herregud vi blev nästan dödade

Snacka om läskigt

Senast ändrad:

17 May 2009
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

En film på youtube när det är lugnt och sen kommer nån zombie med händerna uppe och ett "AAAAAAAAAAH" ljud.

Fyfan va rädd man blir.

Annars så var det nåt annat..

För ungefär 2-3 månader sen så var jag och 2 kompisar och en annan ute och gick vid 7 slaget ungefär. en av mina kompisar hade sin flickvän med då ju och vi andra 3 skulle hem, då såg vi en helt svartklädd som höll i en pistol.

H*n haltade och vi blev skiträdda och sprang in i sporthallen, good där var ju några barn..

När vi gick ut så tände de en raket och då såg vi mannen igen och vi sprang och sprang som f*n

Herregud vi blev nästan dödade

Snacka om läskigt

hehe jag tror att det var bara nån som jäklades med folk :P

Nivå 13 · Mästerfuskare

Den här

post-73505-1242586910_thumb.jpg

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Vet inte om jag har skrivit det här men iaf: när min kompis var jävligt nära på att bli invalid eller dö. :o

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Den här

post-73505-1242586910_thumb.jpg

Räknas det som i verkligheten? Jag menar, du har ju inte sett den där snubben i verkligheten, men iofs så har du sett den på en bild i verkligheten.
Nivå 6 · Fuskare

Julafton.

Jag gick upp i skogen för att kissa, då skulle tomten komma (fast jag glömde bort det).

så jag stog o pinkade, sen såg jag något ljus lite längre bort, jag kollade snabbt.

nu såg man inte ljuset längre, man hör lyktan skramla, och där kommer tomten mitt bakom ryggen när jag stog och kissade, (22:00) så det var mörkt då. jag fick en reflex och klappade till Tomten på käften.

Tomten = Morbror.. xD

18 May 2009
Nivå 6 · Fuskare

Har inte sett så mycket läskigt precis.

Nivå 5 · Fuskare

när min dator fryslaggade :P

ne men jag kmr inte på nåt läskigt!

Nivå 2 · Novis

jag är rätt härdad från blod och sånt p.g.a /b/

men jag såg en överkörd grävling en gång, deet var blod överallt :S

Nivå 6 · Fuskare

Detta var läskigt!!!

Jag hade en skoluppgift med 3 andra kompisar. Vi skulle gå till Shell (bensinstationen) och intervjuva någon där. På vägen gick vi förbi ett bil gymnasium eller vad det nu kallas. Där var det massa som var äldre än oss. (det var vinter)

Då så började dom kasta isbollar och snöbollar mot oss. AS LÄSKIGT. och jag blev rädd så pappa körde mig tillbaka men 2 av kompisarna fick gå tillbaka och på vägen tillbaka blev dom jagade. (trodde dom) Då jagade dom en av deras kompisar. ;)

Min kompis och en annan kompis som han har var ute och pratade. Då kom en gubbe och började SKRIGA efter dom.

Dom blev asrädda och sprang hela vägen hem till en av deras hus. (typ 500meter säkert mer)

Nivå 13 · Mästerfuskare

När mitt Xbox 360 fick Ring of Death

↗ till inlägget

En annan gång när jag var i LIDLE eller LIDEL eller hur det nu stavas så hade mamma gett mej pengar att gå in och köpa en cola och hon skulle sitta i bilen utanför och vänta. Jag tänkte att det inte kan vara så farligt att köpa en cola i affären så jag gick in och hämtade läsken.JAg ställde mej i kön och väntade. Men gubben framförmej försökte få ögonkontakt med mej och han lyckades tyvärr. :o

:( Då vinkade han till mej och jag hade aldrig sett honom förr! Och jag blev ju rärr. Sen vilde han göra en haj five eller vad det nu heter med mej.Jag försökte ingorera att jag hade sett honom. Sen fick jag tanken :o Tänk om han var en kidnappare eller nått :o . Så när jag hade betalat så KUTADE jag till mamma i bilen och berättade.Hon sa att han antagligen var full. Aja det var i alla fall läskigt.

EN annan gång när jag och typ 8 andra kompisar blev jagade av typ 4-5 st 18åringar som hade CYKEL och vi hade INTE cykel.

När jag var typ 7 år så skulle jag gå hem från en kompis som heter Salar, när jag var halvvägs så stannade en 20 årig kille och frågade om jag ville åka med han, men jag sa att jag snart var hemma.

Då såg han ganska sur ut och körde iväg utan att säga nått.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

När mitt Xbox 360 fick Ring of Death

↗ till inlägget

En annan gång när jag var i LIDLE eller LIDEL eller hur det nu stavas så hade mamma gett mej pengar att gå in och köpa en cola och hon skulle sitta i bilen utanför och vänta. Jag tänkte att det inte kan vara så farligt att köpa en cola i affären så jag gick in och hämtade läsken.JAg ställde mej i kön och väntade. Men gubben framförmej försökte få ögonkontakt med mej och han lyckades tyvärr. :o

:( Då vinkade han till mej och jag hade aldrig sett honom förr! Och jag blev ju rärr. Sen vilde han göra en haj five eller vad det nu heter med mej.Jag försökte ingorera att jag hade sett honom. Sen fick jag tanken :o Tänk om han var en kidnappare eller nått :o . Så när jag hade betalat så KUTADE jag till mamma i bilen och berättade.Hon sa att han antagligen var full. Aja det var i alla fall läskigt.

EN annan gång när jag och typ 8 andra kompisar blev jagade av typ 4-5 st 18åringar som hade CYKEL och vi hade INTE cykel.

När jag var typ 7 år så skulle jag gå hem från en kompis som heter Salar, när jag var halvvägs så stannade en 20 årig kille och frågade om jag ville åka med han, men jag sa att jag snart var hemma.

Då såg han ganska sur ut och körde iväg utan att säga nått.

Dissare!! :@

Spam spam

Nivå 6 · Fuskare

Vadå spam?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in