razziel93 Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Hej jag har fastnat på ett updrag i gta 3 jag är där man åker upp i ett höghus och där är hon som börjar på a och slår han den killen. jag är på andra uppdraget och jag undrar om det fins en kod lr nått för att hoppa över det för jag kan hellt enkelt inte klara det snälla svara.PS. uppdraget innan det heter BAIT om nu undrade DS. men skojja min dojja era seg arslen. hur som hellst så varvade jag gta3 nu så ajg behöver inga råd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 vad är meningen med tråden? hahaha, vilket roligt skämt föresten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 mm, jätte kul.. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Men svårt att varva gta3 :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razziel93 Skrivet 28 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 outside enemy bara för att du tycker det är lätt så ska la inte du garva åt andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Vad jag minns så garvade jag inte :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg