Gäst Dark_Zebra Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Den lärde sig inte Mud shot när den utvecklades vid Lv 21 för att den lär sig det vid Lv 16 när den utvecklas.. Precis :( ...men nu är den i Lv.35 :) ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Vad för trick? Hur gör man? Man har två Game Boy advance, två pokémon-spel och en link-kabel. Sedan byter man start pokémon från den ena gameboyen till den andra. Den andra gameboyen får hela tiden starta om spelet för att byta en till start-pokémon. :student: :student: B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag har redan sagt det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Han är ny, då brukar man göra några fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Oj!Glömde det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Min start var Mudkipo bara för att jag gillar vatten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaxs Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Jag började med Torchic (all makt åt eldpokémon!), nu är den Blaziken på lv. 100 och kan Fire Blast, Hyperbeam, Sky Uppercut och Mirror Move (Mirror Move ska jag byta mot någon bättre). Jag valde Torchic för att jag tycker Blaziken är asbra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Ett tips:Lär den Aireal Ace i stället för Mirror Move. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg