Amaeli Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Jag har kommit fram till att fuska.se är den ultimata hemsidan, men för att göra den ännu bättre har jag några ideér. Visionslådan: Recensioner till filmer där man kan ge poäng och skriva komentarer vad man själv tycker. Jag skulle kunna ta på mig ansvar som skribent då jag är skicklig och äger många filmer. Faktahörna: Ett ställe där nya medlemmar kan gå och läsa allt om fuska inte reglerna bara utan även historien om fuska.se vilka som har högst rank, hur många år sidan funnits osv. Lek forum: Då det finns många forum lekar skulle det vara kul med ett eget forum för detta. Utöka affären: Tex. skulle det vara kul om man kunde köpa rörliga bilder olika färger på rutan där det man skrivit i tråden står osv. Hoppas ni tyckte detta var bra ideér och att även ni har bra sådana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Jag tycker det är JÄTTEBRA idér jag menar det verkligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 En liten knapp längst ner på sidan som heter "gå till längst upp på sidan" Hatar när man måste scrolla upp för milslånga sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 27 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Bra idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Det fanns en sån här tråd förut som Admin startade men han har tydligen tagit bort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 (redigerat) Finns redan en sådan tråd... Dina förslag var brillianta, men kommer förmodligen inte uppfyllas. Redigerat 27 Maj 2006 av FuzioN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Jaha men jag tycker det är briljanta idér. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phaedrus Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Det fanns en sån här tråd förut som Admin startade men han har tydligen tagit bort den Uppdatera sidan eller tryck på F5 så är du uppe igen. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 En liten knapp längst ner på sidan som heter "gå till längst upp på sidan" Hatar när man måste scrolla upp för milslånga sidor tryck på Upp knappen som finns under varje inlägg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Ja, till höger om anmäl finns det en "Upp" knapp och den är inte farlig att trycka på heller. Idéerna var bra men jag tror inte alla kommer att uppfyllas, men man kan ju alltid hoppas :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Jag hoppas på det kan vi göra det Admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 28 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 ja hoppas ochså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.