Gäst Radicus Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Det finns exakt en annan sådan tråd om detta ämne, vi har tagit upp rätt mycket olika saker. En medlem kom på en idé om att Admin skulle göra nya "skins" till forumet (färger och sådant) alla tyckte det var en jättebra idé. http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=66748&st=0 <--- Andra tråden. (Vi måste skapa en officiell tråd, skall fråga admin...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Jag tycker om faktaforumet och affären, dock kan man leka lekar i Oztown. Sen finns "Skissa och Gissa" för de som vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 1 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Mmm detta skin skänns lite vläl kallt brrr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 jag är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 1 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Då har vi en till med på idéen. Doc. är det kul att Admin fixat en massa ny spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Ja det är kul och det låcka till oss medlemar på det sättet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 1 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Men jag tycker skissa & gissa var en riktigt bra idé för de yngre... Jag beundrar admin som har byggt upp denna sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.