Gäst QuikSilver Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 alla ideér låter bra, jag är med ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Jo, jag gillar inte faktadelen och affären. Filmer har kommit upp tidigare och jag minns att admin senast sa nej till det. Detta är en spelfusk sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 29 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Mmm då kanske vi kan skippa det men att utöka forummen skulle vara en bra idé nya forum kanske:Flash filmer, böcker osv. Dessutom måste vi locka hit medlemmar! Det är nästan alldrig nåfon online längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Ja då kanske vi blir ännu fler medlemmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Ja! och då kanske det spammas dubbelt så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Anledningen till att folk slutar är att det är så mycket spam. Det är för många som är för unga på forumet, och det är i deras natur att de inte lärt sig så mycket svenska och de kan inte skriva lika bra som de äldre. Men det är också ett problem för sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 31 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Men vi behöver mer seriösa medlemmar som inte bara är här för ranken på poäng... Någon som verkligen bryr sig om spel och umgänge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 jag tycker att film ideen var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 31 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Då kan man väll säga att vi har några som håller med listan är kort men ändå skriv om någon annan ochså håller med. Morad Coolen R-110 .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Bloodman:Säg inte så för jag tycker ialla fall att det är jättebra idér. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Mörkare skins? Typ ett svart, mörkblått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 31 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Bra idé! Hoppas Admin kikar in snart... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.