Nami Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 På mitt Sapphire så finns det ett Space center i Mossdeep staden, och om man går in där och sen fortsätter rakt fram och pratar med gubben i vit rock säger han: "The rocket launched safely! That's successful launch no.32!" Och den siffran 32 höjer sig hela tiden, innan var det 20 för 2 veckor sen, jag har hört att man ska göra något när siffran är uppe i 50 eller nåt.. Men jag är inte säker, någon som vet vad det är till för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Jag undrar detsamma, men jag har bara sett någonstans att om den är på 100, åker man i ett rymdskepp, och där kan man hitta Jirachi. Men det är nog bara bluff. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 30 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Ja, jag har hört något liknande också, men då tror jag det var något på 50 eller nåt. Men det skulle nog stå mer om det fusket om det var sant isåfall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Och sen såg jag ännu ett fusk. Där stod det att om den är på 56 kunde man möta Deoxys. Men det är bluff, för min är på 79 nu, och ingen Deoxys. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 30 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Mm, men vad är då egentligen till för? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Jag vet inte, men något måste det ju vara. Varför har Nintendo lagt till mannen då? Allt jag kan göra är att vänta tills det blir 100, och då ska jag kolla om man verkligen kan möta Jirachi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 30 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Aa, hoppas det är så :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Det är inte så, jag har testat det själv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Okej, då vet vi det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 30 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Jag ska leta runt lite och se om jag hittar lite info om Space Center om det är till för något, om jag hittar så skriver jag det här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genie Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Jag har fått Jirachi och Deoxys! Jirachi va på Lv 80 o Deoxys va på lv 60 :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 31 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Fick du det genom space center?! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg