Gäst Dark_Zebra Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Nej så farligt tror jag inte att det är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Jag har alla legendary pokémon förutom jirachi :) till och med deoxys har jag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Deoxys får du på Birth Island, Ho-Oh och Lugia i Navel Rocks, Mew på Faraway Island och Latias/Latios på Southern Island. Jirachi kan man bara få genom Nintendo tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYL Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 man måste väl ha eon-ticket för att få deoxys Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 det som står på serebii.net är allt om spelen ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rido Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 jag ska pröva :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Vad ska du prova för nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Att vänta tills professorn säger 100... tror jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Jaha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 (redigerat) Det går Klicka här och tryck på Pokemon Ruby nånstans i all text så står det att man kan göra det man måste ha fångat alla 200 pokemon och kanske något mer ni får läsa själva Jag hittade fusket det är på engelska Go to the space station at mossdeep city and talk to the scientist looking out the window with the lab coat on. If he says the rocket has launched successfully and then says a number 56 or higher he will ask you if you want to go into space. Say yes. You will be taken to the moon where, Deoxys will be use the lottery technique i mentioned before and use a mater ball to catch it. But if the scientist says a number 100 or higher this means you will encounter a Jirachi! May your space exploration be a bright one! *Get all 8 badges *Get full Pokedex(200 pokemon) *Beat Master rank in all contests det kanske är mer saker mam måste göra jag vet inte Redigerat 19 Juni 2006 av FireRed_Man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Jaha så det är kanske sant ändå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Japp det e de tror jag jag vet inte om det ät sant men jag tror det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg