Gäst Dark_Zebra Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Det verkar så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 ja jag har varit och fångat Deoxis!!!!genom space center när jag kommer upp i hundra ska jag fånga jirachi!!!!! tro det eller ej det är sant!!!!!!!!!(det funkade för mig iaf) :P :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 20 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Okej... Förklara hur man gjorde då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 jag har testat 5 gånger nu och det funkar inte, det står på alla sidor att det inte går!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 funkar inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Kanske får spela några år innan man kommer upp i raketen :D ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 men fatta!!!! det funkar inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 20 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Men Flygon ta det lugnt! Man vet ju aldrig riktigt säkert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 men jag vet! fråga nintendo så ska ni få se! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 20 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Jaja, du behöver inte få ett utbrott för det <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 men ingen lyssnar, det kommer bli som "Kan man trimma armor" tråden i Runescape och tibia-forumet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 ja jag har varit och fångat Deoxis!!!!genom space center när jag kommer upp i hundra ska jag fånga jirachi!!!!! tro det eller ej det är sant!!!!!!!!!(det funkade för mig iaf) :P :D Flygon har alldeles rätt, det funkar inte. Enda sättet man kan få Deoxys/Jirachi på e genom Nintendo elr Action Replay. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg