Putside Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Skrivet 28 Maj 2006 Jo det försekommer sig så att folk ibland postar i trådar som är upp till 2-3 år gamla. Detta kan anses som störande om personen som postar inte har något vettigt att tillägga. Så mitt tips till er är att kolla hur gammal tråden har hunnit bli innan ni postar i den. Citera
Gäst Sandkaka Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Skrivet 28 Maj 2006 Svara bara trådar på första sidan eller i vissa fall andra sidan. Trådar som är längre bak i listan är gamla. Citera
Gäst The heroin Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Skrivet 28 Maj 2006 2-3 år gamla kan vara lite överdrivet, men till exempel upp till ett år gamla trådar kan innehålla något stort att diskutera om. Man "bör" ju inte skapa en massa nya trådar om samma ämne som det finns trådar om. Man kan alltså ta upp det ämnet igen och blåsa liv i det istället för att skriva ny tråd och få en massa folk på sig "sluta skriva om samma sak, du kan skriva i den där tråden". Observera ej FÖR gamla trådar fötrstås Citera
Gäst newnameguy Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Skrivet 28 Maj 2006 (redigerat) Bra att någon tar upp sådant, moderatorerna låser dessa trådar för §1.11 om de blir bumpade ;) Så posta inte i de om ni inte vill RISKERA(Jag är inte modd så jag vågar inte säga mer än så) varningar... Redigerat 28 Maj 2006 av Potatisen Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.