TJaalol Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 :( vart ligger pokemon dagiset på emerald det är akut har glömt i vilken route så om den går upp i förmycket lvl kan jag inte ta den sen har lite pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 När du är i Mauville staden gå till vänster så kommer du till Route 117 där finns dagiset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Enkelt att hitta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 jäpp i mavillecity åt vänster :D Jag håller på att träna min pitchu med Volt tackle :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 4 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 tack :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 no problem! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg