Blimedlem18 Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 (redigerat) Jag vill gärna veta hur man gör vampyrer på The sims 2 Nattliv så jag undrar om d ee nån som vill förklara d för mig.. :) Redigerat 29 Maj 2006 av Ragnarök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Också fel forum... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Ao. Flyttar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 yes.sir Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karrys Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Jag vill gärna veta hur man gör vampyrer på The sims 2 Nattliv så jag undrar om d ee nån som vill förklara d för mig.. :) Jag vet! Du skriver in fusket Boolprop testingcheatsEnabled true. Du måste skriva fusket i kvarteret. Inte när du är inne i någons hem. Sen klickar du på en familj. Om fusket fungerat ska du kunna hålla inne shift och klicka på din gubbe med musen. Det kommer up lite olika alternativ du lkan välja på klicka då på "make vapire". Om du klickar på möbler och håller inne shift så kommer det upp en ruta. KLICKA INTE PÅ DEN! HELA SPELET KAN PAJA! Och när du stänger av spelet. Stäng av fusket också. då skriver du samma fusk fast med false i slutet. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg