Gäst Xray Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Kan man chippa xboxen i en vanliga elektronik affär som tex. OnOff, Siba, Elgiganten?? Kan man det eller måste man gå till en "privat" affär? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 jag vet inte!!! men ja tror att man måste gå till lite privatare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Jag undrar också men typ ingen vet! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 En av mina kompisar har gjort de och man måste gå till privat för jag tror inte elgiganten eller nån hjälper en med olagliga saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2004 Vart finns det nån privad affär/person då? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Det är inte vanliga spelbutiker som chippar boxen åt en...Pappa chippade den privat genom kontakter men ja tror det är privat som gäller... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Privat SIBA och dom hjälper nog inte till med aatt chippa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 jag har fattat det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ice Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 visst finns det affärer som modifierar ps2/xbox maskiner.och det är forfarande inte olagligt jag moddade min xbox hos www.multimediashopen.se och jag kan bara säga att en ochippad xbox är som en torr trasa gämfört mot det jag har nu B) med en orginal xbox kan du helt enkelt bara spela .och skall du se på film så måste du köpa till ett dvd kit för 299:- med en chippad xbox kan du spela upp allt inom tv spel och media t ex * reginsfri dvd (utan dvd kit) *jag kan även spela upp vcd,svcd,divx,xvid,mpeg1,mpeg2,mp3,foto cd,gif bmp *jag kan även säkerhets kopiera spel rakt ner till hårddisken så du som skall chippa gör det på en gång för xboxen blir helt enkelt bättre på alla sätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg