Kenschi Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 hej alla En kille i min klass ladda ner 1 porr film på skolans dator Fett lacka alla blev Citera
Kakanrott Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 Var filmen bra då? nä men om man gör de på våran skola så blir man avstängd Citera
Kassler Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 Det var några ljushuven som hade varit inne på porrsajter på skolans datorer. Sen när vi hade Lektion därinne och Renskrev engelska uppsattser så kom det upp reklam rutor med....Jag ska nog inte gå in i detalj. Citera
Gäst Mr.Whisper Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 (redigerat) Det var några ljushuven som hade varit inne på porrsajter på skolans datorer. Sen när vi hade Lektion därinne och Renskrev engelska uppsattser så kom det upp reklam rutor med....Jag ska nog inte gå in i detalj.Så du och dina kompisar fick skäll för det istället för dom som gjorde det? Redigerat 5 Februari 2004 av Mr.Whisper Citera
pollenallergi Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 nåra smartskallar gick in på shitcity typ i 5an nån gång, dom klarade sej Citera
Kassler Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 (Mr.Whisper @ 05/02-2004 21:40:38) Det var några ljushuven som hade varit inne på porrsajter på skolans datorer. Sen när vi hade Lektion därinne och Renskrev engelska uppsattser så kom det upp reklam rutor med....Jag ska nog inte gå in i detalj. Så du och dina kompisar fick skäll för det istället för dom som gjorde det? Nä vi fick inte skit för det... det fick dom skyldiga...Det var rätt skojigt faktiskt. Alla samtidigt bara: Va faaaaan??? Vår lärare blev likblek. Citera
Kakanrott Skrivet 5 Februari 2004 Rapport Skrivet 5 Februari 2004 nåra smartskallar gick in på shitcity typ i 5an nån gång, dom klarade sej har hört talas om shit city men vad är de igenltigen? Citera
pollenallergi Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Skrivet 6 Februari 2004 Typ någon skit sida med porr pop ups.... Citera
Kenschi Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Februari 2004 hade den här sidan på min tibia homapge w*w.havent.c** De komm upp massa äkcliga saker Citera
CiR3 Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Skrivet 6 Februari 2004 En snubbe i min skola sökte på Italien och då kom det upp sånt snusk Citera
Kenschi Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Februari 2004 en i min klass sökte på porr i klass rummet. HEHHEHE LOL...... 4:ornas lärare tog med sig en p-rulle o visade barnen hon fick kicken av skolan :lol: Citera
Gäst the golden samus Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 (redigerat) en i våran klass säkte på gevär men han skrev fel så han skrev giver så då kom det upp en bild med en som hadde en k*k ända upp till halsen så då ville alla kolla så då blev våran magister sur och skällde på han det var här Redigerat 7 Februari 2004 av the golden samus Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.