Mikael Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 (redigerat) Sidan är http://www.shitcity.com blä Sidan verkar i alla fall inte funka just nu. Redigerat 7 Februari 2004 av Mikael Citera
Secred Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Några i min klass gjorde nåt liknande fast de fick bara inte vara inne på rasten. Citera
0014 Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Jag och min kompis skulle prova allas namn i vår klass... tex w*w.Joel.com, www.kristoffer.c*m...men sen när vi skuller skriva in Katja.com så var det en porrsajt... =) som tur hann vi ta bort det och rensa tdigare + Cookies så vår data/IT lärare visste inget Citera
Cocos Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Jag och min kompis skulle prova allas namn i vår klass... tex w*w.Joel.com, www.kristoffer.c*m...men sen när vi skuller skriva in Katja.com så var det en porrsajt... =) som tur hann vi ta bort det och rensa tdigare + Cookies så vår data/IT lärare visste inget hehe f*n vad konstigt att ens(asså tjejens) eget namn e en porrsajt Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.