frogren Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Ochej här ska ni skriva in dom bästa skämten ni vet. Det får ochså vara dåligt rolig ex. knakelibang på dörren vem där Anna vilken Anna? Anna fast baklänges. Ja det är bara att skicka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 kalle till balle: -du ha ett konstigt namn! -du med! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Vad e meningen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Två älgar var ute och flög, och så krachar en ubåt i ett träd och då säger den ena älgen till den andre "Jag tror han bor där" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 -Vart är det billigast att köpa kossor? I Ko-rea. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Den där lampan är lysande! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Katt svalde lampa, Lös i magen Katt svalde stol, satt i halsen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 "Tog du en dusch i morse?" "Fattas det en?" och här är nått annat kul Du vet att du har hållit på för mycket med datorn då... ...du frågar efter en busstidtabell och undrar om den är 16 eller 32 bit. ...du räknar och säger: "0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,A,B,C,D...". ...du försöker sova och tänker: sleep(8 * 3600); /* sleep for 8 hours / ...du läser en bok och letar efter rullningslisten för att komma till nästa sida. ...du dubbelklickar på hissknappen. ...du letar efter en ikon i sovrumsfönstret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 kommer bara ihåg dem här: vet du varför normännen stoppar ner snoppen i vattnet?för att dem har hört att havet suger. Vet du varför normännen kryper på golvet i affären?Dem letar efter låga priser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 finns det inte redan en sån här tråd?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Kommit på några grymma själv =D. Ni kommer säkert tro dem är riktiga men jag har hittat på dem själv.. Två sär ska gå till sär skola - denna menas inte med något taskigt Det var en gång två sär som en hette Sär och den andra hette också Sär. Sär och Sär skulle gå till Särskola och då gick det ena Säret över gatan när det kom ett sär köra en särbil på väg till Särscenen. Då sa det ena säret till det andra säret "Säret Sär, du är helt sär". Då sa det andra säret till det andra "Sär, jag vet att jag är Sär och heter Sär, sa Sär till det andra Säret." SLUT En tysk, en dansk och Bellman-också gjort själv Det var en gång en tysk, en dansk och en Bellman som skulle visa att dem kunde äta/dricka något bra. Då var det tysken´s tur - Jag vill ha färsk kött, sa Tysken och blev skalad Då var det dansken´s tur - Jag vill ha röd, kall saft, sa Dansken och fick blodförgiftning Då var det äntligen´s Bellman´s tur - Vad är dagens, frågade Bellman - Färsk kött med röd, kall saft SLUT Tycker dem är grymt bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 -Vad är det som springer och springer men kommer aldrig fram till dörren? En korean på ett bakåtvänt rullband. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg