Svedda Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 jag hade tänkt att vara bonde ett tag och då behöver man fröer men jag vet inte var en så affär ligger nånstans snälla säg ett ställe där man kan få köpa frön Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Under falador, huset med kor och kyklingar precis ovanför Port sarim Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 snatta från master farmer.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 29 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 snatta från master farmer.. tyvärr så har jag inte så mycke thievning än så jag kan inte pickpocka honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 det finns ett seed stall i draynor village, prata med olivia. om du vill kan du snatta men då kan du inte köpa av henne... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg