Simontheking Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Skrivet 29 Maj 2006 Dedicated server SALZALADA'S GRYMMA GUIDE. Först måste du ha en server. Checka in Salzalada's utmärkta guide Det här är en liten hänvising för er som tänkte: jag vill inte ha warcraft3 mod på min server utan superhero mod. Jag har inte gjort någon guide men jag ska hänvisa er till en jätte bra svensk hemsida med superheromod nerladding och en enkel guide. I super hero mod filen ingår amxmod som ni säkert redan har men skit i det det ersätts bara. http://www.brutalcs.nu/index.php?pg=sh Guiden är hemsidan ovan men så måste man registrera sig (som är HELT gratis) för att ladda ner filen. För att höjja/sänka leveln skriv i konsollen sv_shsetlevel 0-10 NAMN Namn:Skriv in namnet på spelaren du vill höjja/sänka leveln 0-10:Vilken lvl som spelaren ska bli För att ge XP så skriv sv_shaddxp MER INFO (På engelska) i konsollen/chatten amx_shsetlevel level (use to reduce/add levels) amx_shsetxp (use to SET xp) amx_shaddxp (use to ADD/REMOVE xp) amx_shban (Use to ban someones use of powers) say /superherohelp or /help - help menu say /herolist - Lets you see a list of heros and powers say /playerskills - Shows you what skills other players have chosen say /myheros - Shows what heros you have picked and at what levels you picked em say /clearpowers - to clear powers and repick say /showmenu - to display power menu while your dead (if you leveled or cleared powers) say drop Bat (etc.) - to drop just one hero and pick another say /whohas - shows who has this hero
Vitdom Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Skrivet 30 Maj 2006 njae.. kanske ska klistras. tycekr jag. Vi får se om andra tycker att den ska klistras.. jag är tycker inte att den var bra <_<
Simontheking Skrivet 31 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 31 Maj 2006 njae.. kanske ska klistras. tycekr jag. Vi får se om andra tycker att den ska klistras.. jag är tycker inte att den var bra <_< Nu blev jag lite less =( Jag skulle ge mitt liv för denna hänvisning för 2 år sedan. Hade ingen aning hur man kokade ihop det hela så jag kämpa med att få igång amxmodx.org s hemside superhero mod men det funka inte =(. Pluss att jag visste inte om rocks hide out är nere bara för mig men ett tag så var den nere. (amx mods version måste man plugga in själv) Men tyck vad ni vill men denna borde klistras för många okunniga drömmare där ute =P
Vitdom Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Skrivet 31 Maj 2006 men lol.. kunde du inte bara ha PM'at "SALZALADA" att han skulle lägga till det här i guiden!? :bah: :meddum:
Vitdom Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Skrivet 31 Maj 2006 mm! fattar det... Men det är inte bra! Det här ämnet tycker jag är "onödigt"! :angry:
Gäst aso090 Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Skrivet 31 Maj 2006 men du tycker alla tråd är onödiga utan dina och salzaladas och vitdoms guide jag tycker att den ska klistras det är många som letar efter denna guiden låt denna klistras fatta... :angry: :angry: :angry:
Rekommendera inlägg