💬
Logga in
Fuska.se

Bråk Stakar!

112 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

hej har ni några bråk stackar i er skola vi har fett fett fett många av den sortden

En kille fick en blåtira :(

Synd om han asså

men va fett kaxig det var blod på golvet :unsure:

Alla elever glodde som f*n!

Fett äccckligt

Nivå 2 · Novis

Ja vi har en som går i min klass!Typ alla i sexan går på han.Han e hel vild ibland!

Det går inte bråkstake i min klass men det går en i min klass som är ännu värre än en bråkstake.Han svär hela tiden också e han i skolan men han skolkar från lektionerna

Nivå 7 · Fuskare

En i min Parelellklass är värsta värstingbarnet. En gång var han i slagsmål i grupprumet...Han fick rett met spö. Rätt åt han, han är ganska sjuk i huvet. Sen tog den fegisen bussen hem. Alla trodde att han skulle få sluta sen men f*n han fick stanna. Ingen annan skola ville väl ha han...

Vi har: tre namn i min klass var men nu e han schysst. Sen Daniella Nånting men hon bråkar inte så mycket.

Man skriver inte andras namn på internet...

Senast ändrad:

6 Feb 2004
Nivå 4 · Lärling

ja vi har ett par

Nivå 2 · Novis

inga speciella i klassen men i skolan har vi två som typ alla känner till Bullen(Jag kallar honom det) och Pontus(en stor bulle han me) och om man e det minsta lite kaxig mot dom *DONK* så liggen man i golvet fast man kan hinna undan don dom e inte ett dugg snabba ;)

Nej, förstod det på "snacket".

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

I min skola finns det bara en massa vildar som kaxar hela tiden!

fet jobbit

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #10

VI har 3 st fett jobbiga dem gör allt man inte får

Och så bryr intee deras förälrdrar om nån ringer hem tilldem

vi har 4! :(

Nivå 4 · Lärling

Vi har inga jag könner till

Nivå 4 · Lärling

Slog till en kille idag så han började blöda näsblod :(

nä men jag skämtar men vi har många bråkstakar i min klass är ganska bråkig själv hamnar ofta i bråk på skolan...

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Slog till en kille idag så han började blöda näsblod :(

nä men jag skämtar men vi har många bråkstakar i min klass är ganska bråkig själv hamnar ofta i bråk på skolan...

har aldrig blött näsblod :)

men råka stuka en hand på en tjej en gång tog bara tag i benet när hon skulle sparka mig

Nivå 7 · Fuskare

Vadå?Jag har fått ögonblod! Af en penna

Nivå 6 · Fuskare

Ögonblod coolt! B)

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #17

en kille högg en penna i min arm (en blyarts penna)

Började blöda en udd bit fastna i min arm

Fett ont!!!!

Har ett svart märke där ni mitt blod kunde förgiftas

Nivå 2 · Novis

påminner om tjejen som satt bakom mig hon hällde riskorn i nacken och vässte pennan bara för att sricka mig med den

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #19

påminner om tjejen som satt bakom mig hon hällde riskorn i nacken och vässte pennan bara för att sricka mig med den

f*n många är sära dem borde gå i spec klass
7 Feb 2004

TYCKER SÅ <_<

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in