hej har ni några bråk stackar i er skola vi har fett fett fett många av den sortden
En kille fick en blåtira :(
Synd om han asså
men va fett kaxig det var blod på golvet :unsure:
Alla elever glodde som f*n!
Fett äccckligt
hej har ni några bråk stackar i er skola vi har fett fett fett många av den sortden
En kille fick en blåtira :(
Synd om han asså
men va fett kaxig det var blod på golvet :unsure:
Alla elever glodde som f*n!
Fett äccckligt
Ja vi har en som går i min klass!Typ alla i sexan går på han.Han e hel vild ibland!
Det går inte bråkstake i min klass men det går en i min klass som är ännu värre än en bråkstake.Han svär hela tiden också e han i skolan men han skolkar från lektionerna
En i min Parelellklass är värsta värstingbarnet. En gång var han i slagsmål i grupprumet...Han fick rett met spö. Rätt åt han, han är ganska sjuk i huvet. Sen tog den fegisen bussen hem. Alla trodde att han skulle få sluta sen men f*n han fick stanna. Ingen annan skola ville väl ha han...
Vi har: tre namn i min klass var men nu e han schysst. Sen Daniella Nånting men hon bråkar inte så mycket.
Man skriver inte andras namn på internet...
ja vi har ett par
inga speciella i klassen men i skolan har vi två som typ alla känner till Bullen(Jag kallar honom det) och Pontus(en stor bulle han me) och om man e det minsta lite kaxig mot dom *DONK* så liggen man i golvet fast man kan hinna undan don dom e inte ett dugg snabba ;)
Nej, förstod det på "snacket".
I min skola finns det bara en massa vildar som kaxar hela tiden!
fet jobbit
VI har 3 st fett jobbiga dem gör allt man inte får
Och så bryr intee deras förälrdrar om nån ringer hem tilldem
vi har 4! :(
Vi har inga jag könner till
Slog till en kille idag så han började blöda näsblod :(
nä men jag skämtar men vi har många bråkstakar i min klass är ganska bråkig själv hamnar ofta i bråk på skolan...
har aldrig blött näsblod :)Slog till en kille idag så han började blöda näsblod :(
nä men jag skämtar men vi har många bråkstakar i min klass är ganska bråkig själv hamnar ofta i bråk på skolan...
men råka stuka en hand på en tjej en gång tog bara tag i benet när hon skulle sparka mig
Vadå?Jag har fått ögonblod! Af en penna
Ögonblod coolt! B)
en kille högg en penna i min arm (en blyarts penna)
Började blöda en udd bit fastna i min arm
Fett ont!!!!
Har ett svart märke där ni mitt blod kunde förgiftas
påminner om tjejen som satt bakom mig hon hällde riskorn i nacken och vässte pennan bara för att sricka mig med den
f*n många är sära dem borde gå i spec klasspåminner om tjejen som satt bakom mig hon hällde riskorn i nacken och vässte pennan bara för att sricka mig med den
TYCKER SÅ <_<
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in