💬
Logga in
Fuska.se

Bråk Stakar!

112 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

f*n va grisigt!!!!har han förlorat synen nu?

Vadå?Jag har fått ögonblod! Af en penna

Gjorde det ont?
Nivå 0 · Nykomling

Faktiskt inte. Jag märkte det inte förrän en tjej mittemot mig sa. Ehh Nisse du blöder i ögat. Torkade mig med näven där och så kände jag att det verkligen gjorde det. Jag sprang ut för att tvätta väck det. f*n vad coolt det så ut i spegeln!

En kompis te mej fick in en pil i öget han kan inte se me det ögat nu dessvärre! :(

Nivå 0 · Nykomling

En pil? en dartpil eller? Såg du det?

12 Feb 2004

Jag såg det ja,det var en sån där pil som man kastar med 2 cm spets!

As äckligt den liksom satt fast i ögat men han drog bort den!

Men nu ska han operera ögat med laser och kanse få tillbaka synen!

Nivå 0 · Nykomling

Drog han bort den också? j*vlar vad manligt det ska jag pröva om jag får en pil i ögat. Hoppas han får tillbaka synen!

Ja det hoppas jag med!

Nivå 0 · Nykomling

har en i min klass som satte en penna i armen på en.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #50

f*n va d händer mycket ävem om man inte vet ett piss

dart pilar fönster ögon

Usch!

Själv har jag inte vart med om så mycket.brutit båda armarna och lillfingret fått en spik rakt egenom foten och strekte senorna i båda armarna samtidigt så jag knapt kunde äta själv!

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

det händer mycket dumma saker i skolan

Nivå 0 · Nykomling

Jodå verkar så. Då är väl min skola väldigt snäll. Har aldrig råkat ut för nåt särskilt

Fast inget av det som hände mig var i skolan! :)

när nåra bråkar med mig o mina polare slår vi dem så dem börjar blöda sen slutar dem men nästa dag börjar dem igen vi har fåt många utredningar

Nivå 0 · Nykomling

Själv har jag inte vart med om så mycket.brutit båda armarna och lillfingret fått en spik rakt egenom foten och strekte senorna i båda armarna samtidigt så jag knapt kunde äta själv!

En spik genom foten??? Typ får jag ett häftstift där så skriker jag som en galning,,,värst vad du är hård! B)

Lite får man ju tåla!

Nivå 0 · Nykomling

Ja det är klart. En bröt näven på en skridsko dag men han sa inte ett skit. Jävligt hård. Han tar nog över efter Arnold Svartneger

fick en spik i genom foten på landet för några veckor seda kändes inte ett :D skit men det forsade ut blod

fick en spik i genom foten på landet för några veckor seda kändes inte ett :D skit men det forsade ut blod

Samma här! :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in