f*n va grisigt!!!!har han förlorat synen nu?
Bråk Stakar!
Gjorde det ont?Vadå?Jag har fått ögonblod! Af en penna
Faktiskt inte. Jag märkte det inte förrän en tjej mittemot mig sa. Ehh Nisse du blöder i ögat. Torkade mig med näven där och så kände jag att det verkligen gjorde det. Jag sprang ut för att tvätta väck det. f*n vad coolt det så ut i spegeln!
En kompis te mej fick in en pil i öget han kan inte se me det ögat nu dessvärre! :(
En pil? en dartpil eller? Såg du det?
Jag såg det ja,det var en sån där pil som man kastar med 2 cm spets!
As äckligt den liksom satt fast i ögat men han drog bort den!
Men nu ska han operera ögat med laser och kanse få tillbaka synen!
Drog han bort den också? j*vlar vad manligt det ska jag pröva om jag får en pil i ögat. Hoppas han får tillbaka synen!
Ja det hoppas jag med!
har en i min klass som satte en penna i armen på en.
f*n va d händer mycket ävem om man inte vet ett piss
dart pilar fönster ögon
Usch!
Själv har jag inte vart med om så mycket.brutit båda armarna och lillfingret fått en spik rakt egenom foten och strekte senorna i båda armarna samtidigt så jag knapt kunde äta själv!
det händer mycket dumma saker i skolan
Jodå verkar så. Då är väl min skola väldigt snäll. Har aldrig råkat ut för nåt särskilt
Fast inget av det som hände mig var i skolan! :)
när nåra bråkar med mig o mina polare slår vi dem så dem börjar blöda sen slutar dem men nästa dag börjar dem igen vi har fåt många utredningar
En spik genom foten??? Typ får jag ett häftstift där så skriker jag som en galning,,,värst vad du är hård! B)Själv har jag inte vart med om så mycket.brutit båda armarna och lillfingret fått en spik rakt egenom foten och strekte senorna i båda armarna samtidigt så jag knapt kunde äta själv!
Lite får man ju tåla!
Ja det är klart. En bröt näven på en skridsko dag men han sa inte ett skit. Jävligt hård. Han tar nog över efter Arnold Svartneger
fick en spik i genom foten på landet för några veckor seda kändes inte ett :D skit men det forsade ut blod
Samma här! :Dfick en spik i genom foten på landet för några veckor seda kändes inte ett :D skit men det forsade ut blod