💬
Logga in
Fuska.se

Bråk Stakar!

112 svar · startad

Vi har ingen som brukar bråka så mycket.Det är en som heter pontus fast han brukar bara retas ibland!

Senast ändrad:

(Kenschi @ 06/02-2004 21:39:15)

påminner om tjejen som satt bakom mig hon hällde riskorn i nacken och vässte pennan bara för att sricka mig med den

f*n många är sära dem borde gå i spec klass

specillt hon kan inte fatta hur hon kan ha hoppat över en klas........ Det gör f*n skit ont när någon sticker en med en vässad blyertspenna...
9 Feb 2004

hej har ni några bråk stackar i er skola vi har fett fett fett många av den sortden

En kille fick en blåtira :(

Synd om han asså

men va fett kaxig det var blod på golvet :unsure:

Alla elever glodde som f*n!

Fett äccckligt

fett fett fett :D

då skulle ni vart med på min skola det var två rasister asså mo invandrare då komnågra svenskar och invandrare och sparkade sönder do aaaaaaajjjjj det måste gjort ont asså det sparkade avv käkarna ¨å dom

jag är en av dem farligaste i skolan, fast jag brukar bara slå dem som är razzar och nazzar och dem som retar " Smarta killar ( om ni fattar ) "

10 Feb 2004

Alla skolor har väl bråkstakar.

ja har inte bråkstakar men retstakar de är f*n jävulen typ :@ :hyperargpade:

I vår klass har vi inga speciela bråkstakar men 9:orna får man akta sig för

Tja då är väl min klass väldigt lugn av sig. Finns en tjej som tycker det är kul med slagsmål... brukar räcka att säga till henne en gång så lugnar hon sig...

Sen fanns det en mindre trevlig gosse i 8:an, men han slutade.

Nästan alla i klassen är emot våld. För min del är det bara bra... :)

Niorna på vår skola håller jämt på och mäter krafterna med varandra. Det är väl vårkänslorna som börjar komma,,,kärlek,,,,romantik,,,,

vi har väll nån irriterande jävel i vår klass men han är schysst ibland :P

det är bra att han inte "muckar mig" efter som jag slår ihjäl honom om han gör nåt mot mig!

:starkast i klassen: :P

Jaha själv är man muskelberget Nisse och ingen vågar röra mig

nä visst du e ju svagare än hanna!!

Hela min skola är det fullt med bråkstakar

lyckost... vår skola är rätt döa

hej har ni några bråk stackar i er skola vi har fett fett fett många av den sortden

En kille fick en blåtira :(

Synd om han asså

men va fett kaxig det var blod på golvet :unsure:

Alla elever glodde som f*n!

Fett äccckligt

Jadå! Det är några styckna! Det värsta som har hänt i vår skola som jag vet är att det var en som krossade en annans huvud i fönster så han fick åka till sjukhus! :(

i min polares skola var det en kille som höll på och leka med en såg på träslöjden och skjärde upp skitmycke av hans ansikte låter sk*t otrevligt men det e sant fast det var så klart inte menningen

11 Feb 2004

En jag känner fastnade med armen i en svarv när han blev puttad av en annan kille. Det blev köttslamsor.

aj det åte gjort ont

en kile råkade suga ut ögat med en sån där dammsugare som finns i träslöjden inte så frächt flera spyde. :o

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in