Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Jag har råkat skriva unbindall (så alla keys blir reset) i konsolen så alla mina tangenter funkar inte på cz så jag måste binda alla hur får man tillbaka till normalt? jag kan inte spela annars :( :unsure:

:meddum:

EDIT: Jag behöver verkligen hjälp :(

Redigerat av Copiad
Skrivet

Jag har råkat skriva unbindall i konsolen så alla mina tangenter funkar inte på cz så jag måste binda alla hur får man tillbaka till normalt? jag kan inte spela annars  :(  :unsure:

vad r cz :huh:

Skrivet

Jag har råkat skriva unbindall i konsolen så alla mina tangenter funkar inte på cz så jag måste binda alla hur får man tillbaka till normalt? jag kan inte spela annars  :(  :unsure:

Counter-Strike: Condition Zero :meddum:

Skrivet

ahhaaa... har hört om det och har det själv men är det ballt??

Skrivet

Som ett vanligt CS
Skrivet

om det inte funkas (detta hände mig som jag ska berätta nu)

för mig hände det samma sak fast alla tangenter bytte plats men när jag tryckte reset to defaulse så kunde jag inte gå frammåt och gå åt höger eller vensker samtidigt (du gör detta genom att trycka W och sedan Q eller E) men detta går att lösa om du instalerar om steam (inter reparera steam för då fungerar det inte) och då ska det fungera till 100 %

men pröva först Vitdom's sätt först.

• Skapa ny...