Copiad Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Skrivet 30 Maj 2006 (redigerat) Jag har råkat skriva unbindall (så alla keys blir reset) i konsolen så alla mina tangenter funkar inte på cz så jag måste binda alla hur får man tillbaka till normalt? jag kan inte spela annars :( :unsure: :meddum: EDIT: Jag behöver verkligen hjälp :( Redigerat 30 Maj 2006 av Copiad
djfille2 Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Skrivet 30 Maj 2006 Jag har råkat skriva unbindall i konsolen så alla mina tangenter funkar inte på cz så jag måste binda alla hur får man tillbaka till normalt? jag kan inte spela annars :( :unsure: :meddum: vad r cz :huh:
Copiad Skrivet 30 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 30 Maj 2006 Jag har råkat skriva unbindall i konsolen så alla mina tangenter funkar inte på cz så jag måste binda alla hur får man tillbaka till normalt? jag kan inte spela annars :( :unsure: :meddum: Counter-Strike: Condition Zero :meddum:
djfille2 Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Skrivet 30 Maj 2006 Jag har råkat skriva unbindall i konsolen så alla mina tangenter funkar inte på cz så jag måste binda alla hur får man tillbaka till normalt? jag kan inte spela annars :( :unsure: :meddum: ahhaaa... har hört om det och har det själv men är det ballt??
Copiad Skrivet 30 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 30 Maj 2006 Jag har råkat skriva unbindall i konsolen så alla mina tangenter funkar inte på cz så jag måste binda alla hur får man tillbaka till normalt? jag kan inte spela annars :( :unsure: :meddum: Som ett vanligt CS
djfille2 Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Skrivet 30 Maj 2006 men är det inte som half life typ?? :blink: jag har nemligen hört det :P
Copiad Skrivet 30 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 30 Maj 2006 (redigerat) Neej ... Ett vanligt CS :bah: Redigerat 30 Maj 2006 av Copiad
Vitdom Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Skrivet 30 Maj 2006 (redigerat) bara ta options>keyboard> reset defaults ;) Redigerat 30 Maj 2006 av Vitdom
Hunted Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Skrivet 30 Maj 2006 om det inte funkas (detta hände mig som jag ska berätta nu) för mig hände det samma sak fast alla tangenter bytte plats men när jag tryckte reset to defaulse så kunde jag inte gå frammåt och gå åt höger eller vensker samtidigt (du gör detta genom att trycka W och sedan Q eller E) men detta går att lösa om du instalerar om steam (inter reparera steam för då fungerar det inte) och då ska det fungera till 100 % men pröva först Vitdom's sätt först.
Rekommendera inlägg