kirk Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Skrivet 30 Maj 2006 jag har _____________________________________________________________ hitmontop eartquake dig brickbreak protect _____________________________________________________________ dragonite outrage surf hyper beam dragon claw ______________________________________________________________ rhydon eartquake surf horn drill megahorn ______________________________________________________________ piloswine amnesia ice beam blizzard stenght _______________________________________________________________ arcanine flamethrower iron tail sunnyday extremspeed _______________________________________________________________ sen vet jag inte vem jag ska ha .. men restan av dom jag skrev upp var i hundra .je mig gjörna förslag på vem jag ska ha och vilka item dom ska ha .. bara en sak till jag har gengar i 94 med, mean look ,psychic,shadow punch,shadow ball och en lapras på 89 med, sheer cold , surf,ice beam , shok wawe..men ge mig förslag om vilka attacker alla ska ha tack på förhand KIRK
Rekommendera inlägg