ThePunisher Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 oh ja, jag tror på det och har varit med om många oförklarliga saker... t.e.x en gång, när jag var ute i skogen i mitt och min kompis "hemliga ställe" och skulle sätta upp en polisavspärrning som jag hittade i göteborg, när jag helt plötsligt hörde ett högljudt DUNS bakom mig, jag vände mig om och tittade, ingenting där... det lät precis som när man t.e.x tappar tvålflaskan i ett tomt badkar, men nu fanns det ju inget badkar där :P och så ser jag nästan jämt när jag är ute ensam, precis i ögonvrån (eller vad man säger :P) någon som springer förbi, men jag ser inte ansikte eller ngt, bara helt svart... men det konstiga är att jag inte är rädd, jag har en känsla av att det är min döda mormor, och det gör mig lugn på något vänster... OCH en sak till :P när varken pappa eller mamma är inne i huset, och jag spelar hög musik vid datorn, så kan jag nästan sätta 100 kronor på att jag har röster innifrån köket, någon som sitter och pratar, men det är ingen lugnande känsla :o jag blir skraj, och jag har också känslan av att det är mormor... Ok, sista saken nu :P Runt kl 03:00 på natten så hör jag ett konstigt pip som jag alldrig hör på dagen, och det läbbiga är att det började någon vecka efter att just mormor dött, och hon dog också vid kl. 3 eller 4 på natten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(>\_/)>/^ Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Det finns flera förklaringar till det du skriver ovan. Jag har också sätt och hört knepiga saker i skogen. En gång såg jag något som jag inte kunde beskriva som jag senare inte kunde hitta igen. När jag lyssnar på musik ibland så tycker jag mig också höra saker, men senare la jag märkte till att det var en del utav musiken som man kanske inte annars hörde om man inte har på högt ljud. Det sista skulle kunna vara en klocka tex. finns många förklaringar, lustigt sammanträffande dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 oh ja, jag tror på det och har varit med om många oförklarliga saker... t.e.x en gång, när jag var ute i skogen i mitt och min kompis "hemliga ställe" och skulle sätta upp en polisavspärrning som jag hittade i göteborg, när jag helt plötsligt hörde ett högljudt DUNS bakom mig, jag vände mig om och tittade, ingenting där... det lät precis som när man t.e.x tappar tvålflaskan i ett tomt badkar, men nu fanns det ju inget badkar där :P och så ser jag nästan jämt när jag är ute ensam, precis i ögonvrån (eller vad man säger :P) någon som springer förbi, men jag ser inte ansikte eller ngt, bara helt svart... men det konstiga är att jag inte är rädd, jag har en känsla av att det är min döda mormor, och det gör mig lugn på något vänster... OCH en sak till :P när varken pappa eller mamma är inne i huset, och jag spelar hög musik vid datorn, så kan jag nästan sätta 100 kronor på att jag har röster innifrån köket, någon som sitter och pratar, men det är ingen lugnande känsla :o jag blir skraj, och jag har också känslan av att det är mormor... Ok, sista saken nu :P Runt kl 03:00 på natten så hör jag ett konstigt pip som jag alldrig hör på dagen, och det läbbiga är att det började någon vecka efter att just mormor dött, och hon dog också vid kl. 3 eller 4 på natten... Låter väldigt hemskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Jag var rädd för sådant när jag var yngre och fortfarande lite faktist, men inte överdrivet. Läskigast är väl när man sett nån ruggig film. :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Det finns flera förklaringar till det du skriver ovan. Jag har också sätt och hört knepiga saker i skogen. En gång såg jag något som jag inte kunde beskriva som jag senare inte kunde hitta igen. När jag lyssnar på musik ibland så tycker jag mig också höra saker, men senare la jag märkte till att det var en del utav musiken som man kanske inte annars hörde om man inte har på högt ljud. Det sista skulle kunna vara en klocka tex. finns många förklaringar, lustigt sammanträffande dock. jao, men det med det som du tror är en klocka, vad jag vet så har vi inte skaffat oss någon sådan klocka som piper några minuter över 3 på natten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(>\_/)>/^ Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 med det som du tror är en klocka, vad jag vet så har vi inte skaffat oss någon sådan klocka som piper några minuter över 3 på natten...Nja, talade mest av egna erfarenheter. Har nämligen en klocka som jag inte kan hitta som piper klockan ett på dagen varje dag. Det är iofs. lättare för dig att förstå dig själv på din situation. Ger bara förslag på vad det kan vara.Kan vara en granne också, ifall det finns några sådanna i närheten, som har klockan igång vid den tiden. Det har man märkt av, att grannarna för oväsen på natten, i synnerhet om man bor i lägenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 3 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Men fatta! om ni inte tror på spöken så skriv inte här!!!!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Usch, vilken het debatt om man bara får skriva att man tycker som du. Vi snackar om logiska förklaringar varför de händer sådana saker, varför överhuvudtaget det inte finns spöken & andar. Har sett på andra program att folk kan framkalla andar till deras hem, tror inte det är sant heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(>\_/)>/^ Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 (redigerat) Ursäkta, men tråden är hijackad. Jag svarade på din fråga. Som man inte får svara på om man inte tycker som du. Bara det att jag inte tycker som du. Varför får man inte svara om man inte tycker som du? Ingen kommer kritisera dig för vad du tycker och tror iallafall. Eller snarare, ingen lär göra det. Edit: Blev helt fel annars. Redigerat 3 Juni 2006 av (>\_/)>/^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 ((>\_/)>/^ @ 03/06-2006 01:25:42) med det som du tror är en klocka, vad jag vet så har vi inte skaffat oss någon sådan klocka som piper några minuter över 3 på natten... Nja, talade mest av egna erfarenheter. Har nämligen en klocka som jag inte kan hitta som piper klockan ett på dagen varje dag. Det är iofs. lättare för dig att förstå dig själv på din situation. Ger bara förslag på vad det kan vara. Kan vara en granne också, ifall det finns några sådanna i närheten, som har klockan igång vid den tiden. Det har man märkt av, att grannarna för oväsen på natten, i synnerhet om man bor i lägenhet. <{POST_SNAPBACK}> jepp, vi har grannar i närheten, men vi bor i villa så det skulle ha vart en rätt högljud klocka :P men jag tror inte heller att det är något övernaturligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 3 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 ok vi ändrar, man får skriva även om man inte tror, men jag vill ha en förklaring, inte ett "Jag tror inte på det..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 För många år sen så var jag och en kompis i en parkering på kvällen när det var helt mörkt och tyst. Vi stod kanske 20 meter från en skåpbil och vi såg ett ansikte reflekteras på bilen. Det var svårt att urskilja först men det var inte ett människoansikte utan det såg mer ut som typ en rutten zombie och ena ögat lös som om en lampa reflekterades på bilen mitt på hans öga. Vi vart ganska rädda och sprang en bit bort. Vi stannade och kollade på bilen på länge avstånd och från en annan vinkel och ansiktet var kvar på samma punkt på bilen. Det var ju bara lacken på bilen, som man gör med lastbilar. Typ målar nåt coolt på samma sätt som man gör med en hockeymålvaktshjälm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.