Gäst DonKeN Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Men måste inte du. (Ledaren) Vara med på wildy times? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Idag är vårat klan möte! jag hoppas and vi inte missar det som förra gången.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 puck0: Nej, värför e det ett måste? Om ni vill får ni, jag är ingen diktator :P BTW: Möte ikväll klockan 20:00 mer info på klanhemsidan, jag missar det eller kommer sent, Speedez har ledar rollen medans jag e borta, kommer inte han så får ni heltenkelt samla ihop er å köra demokrati eller nått :P *Bumping* :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Lilla lyckade jag lyckades ju börja bråka me morsan så ej fick ha datorn *suck* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Du Speedez, din lillebrorsa (om han inte ljuger om att han e det) e konstig :P Missade mötet va i bilen påväg till sommarstugan =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Buming* Detta mötet gick ju bra :D Vi va 4 st på det, men när vi pkade va det jobbigt, jag i 75 dem å 55 =/ Buming* Detta mötet gick ju bra :D Vi va 4 st på det, men när vi pkade va det jobbigt, jag i 75 dem å 55 =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 mm det var kul... FÖRUTOM ATT JAG DOG!!! ong förlorade hela mitt full rune! :cry: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Får jag joina =O? Combat lvl 81, member <.<. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 regga dej på klan sidan :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 *bump* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Ja det är speedez brorsa! Han är rätt schysst ibland men han loosar full rune i wild ibland :=0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 De gör väl alla ibland hehe men han har ju faktiskt skaffat en å ja en =P Hoppas fler är mer aktiva på forumet pga extra möte som ingen kom på hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg