MORAD Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 är lite för ung Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Bra att du skriver det då -.-. Har funderat på en Aerox men jag är mer fäst vid Derbi och Jetforce just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 (redigerat) Här har vi min, notera att den är lite stylad. http://img204.imageshack.us/img204/4017/typshr2iy.jpg Ni som orkar lägg upp ljud från mopeden. Så här låter min Redigerat 2 Juni 2006 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Cyper, trimmad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpawN^ Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 (redigerat) Jag vet inte om jag ska skaffa en moped när jag är tillräckligt gammal. :huh: //SpawN^ Redigerat 2 Juni 2006 av SpawN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Honda mt5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Jag hade en MX 90 cc förut. Fick lite problem med den efter ett tag så jag sålde den. Funderar på en ny i Sommar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sjogreN^ Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 aerox ska det va Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Yamaha Dt 125R eller KX 250 ska det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Har ingen moppe en, men jag ska få redan när jag e 14 lr 13 för attöva lite på tomten först :P En snygg motorcykel är Yamaha R1 men då måste man ju ha körkort :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Ska ta kort på min gamla och visa hur en moppe ska se ut :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Moppe är så.. ..Norrland. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.