Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Jag ska titta på film via datan på windows media player men när jag sätter i skivan hör man bara hur rösterna i filmen pratar! man ser ingen bild bara den där saken som när man lyssnar på musik!

HUR SKA JAG GÖRA FÖR ATT SE BILDEN?

HUR SKA JAG GÖRA FÖR ATT FÅ FRAM TEXTEN? (filmen är på engelska)

Redigerat av tyresö
Skrivet (redigerat)

Din CD enhet måste stödja DVD.. OM den inte gör det får du nog köpa en ny som gör det! ;)

Men om den Stödjer DVD kan det vara att du inte har ett DVD uppspelnings program som man brukar få med datorn om sin CD enhet stödjer DVD.

Redigerat av Vitdom
Gäst Mega93
Skrivet (redigerat)

Jag rekomenderar "Quicktime alternative", det borde hjälpa dig att se både filmen och texten.

Redigerat av Omega99
Skrivet (redigerat)

Men testa öppna filmen i VLC först sedan i programmet väljer du Video>Subtitles Track> Och sedan kan du välja någon track här. Men kom ihåg att sub-filen måste heta detsamma som filmen och endast filtyp-tillägget ska vara kvar*

*Det måste inte vara samma namn men då måste man gå in på settings och hålla på med en massa skit så det är nog lättare sådär.

Redigerat av Nintendo Power

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...