mr.best Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 jag är halv svensk för kolla här, om man räknar med sina kusiners kunsiners kusiner och fortsättning så har man flera som bor i utländerna.. men är inte detta ämne lite onödig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Ingen är helsvensk :P Men man kan ha svenska släktingar långt bak. Som jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenschi Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Ingen är helsvensk :P Men man kan ha svenska släktingar långt bak. Som jag. sant sant men man kan visst vara hel-svensk Och hur kan du ha så mycket p-med bara 90+ inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trinitron Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Min morsa o farsa e födda i sverige som jag men min faster e tysk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag är halv amerikan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Jag är halv svensk och halv norsk. Det du Ytterman det kan man visst vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Farmor och farfars släkt e från Estland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.