mr.best Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Skrivet 6 Februari 2004 jag är halv svensk för kolla här, om man räknar med sina kusiners kunsiners kusiner och fortsättning så har man flera som bor i utländerna.. men är inte detta ämne lite onödig?? Citera
Ytterman Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Skrivet 6 Februari 2004 Ingen är helsvensk :P Men man kan ha svenska släktingar långt bak. Som jag. Citera
Kenschi Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Februari 2004 Ingen är helsvensk :P Men man kan ha svenska släktingar långt bak. Som jag. sant sant men man kan visst vara hel-svensk Och hur kan du ha så mycket p-med bara 90+ inlägg? Citera
trinitron Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Min morsa o farsa e födda i sverige som jag men min faster e tysk Citera
0013 Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Jag är halv svensk och halv norsk. Det du Ytterman det kan man visst vara. Citera
Gäst Sandkaka Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Farmor och farfars släkt e från Estland. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.