THIM_ Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Skrivet 31 Maj 2006 Tjena! Jo det är så här att jag fattar inte hur man Fuskar på Condition Zero, Jag öppnar rutan med "§" skriver in "sv_cheats 1" och sedan skriver jag in Tex God eller Fly men inget händer??! vad gör jag för fel? det funkar med Bot_kill men inget annat Snälla Hjääälp mig MvH THIM
Vitdom Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Skrivet 31 Maj 2006 FEL FORUM! Men, om du är på någon annans server funkar det inte.. bara admin som kan ändra sv_cheats.... Det ska funka om du är admin!
THIM_ Skrivet 31 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 31 Maj 2006 FEL FORUM! Men, om du är på någon annans server funkar det inte.. bara admin som kan ändra sv_cheats.... Det ska funka om du är admin! Jaja men asså det är Med Botar , inte på internet :blink:
Vitdom Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Skrivet 1 Juni 2006 hmm... jag tror inte att god eller fly kommandonen fungerar! pröva med "noclip"
Aegzor Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Skrivet 1 Juni 2006 Skriv sv_cheats 1 sen skriver du changelevel *banan du vill spela* SEN kan du skriva tex. god ! OPS! allt ska göras i konsollen !
Rekommendera inlägg