Gäst Radicus Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Vanliga Sony hörlurar som ingick. Ingen mobil-mp3, en vanlig Walkman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 (redigerat) Jag ska köpa nya på Måndag =D Redigerat 2 Juni 2006 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Vet nån om orgilurarna till I-Podar brukar va bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 * suppermario, original-lurarna till Ipod's är skitbra, passar iaf mina ören perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 oke, tror nämligen ja får en sådan i födelsedagspresent å tänkte om ja skulle behöva köpa nya då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Jag har dom där nike lurarna som nån länkade på första sidan, Jag gillar dom inte så mycket. Dom sitter på bra men har för lite bas och ljudisolering, jag vill skaffa några med mer bas och bra ljudisolering. Har någon nått tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Marjus:Koss Spark Plug, grymm bas å isolering i dem!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.